Voorjaarseditie ‘365 dagen bloemen’

22-01-2019    08:49   |    Goedemorgen

De voorjaarseditie van het inspiratiemagazine ‘365 dagen bloemen’ is verschenen, met als hoofdthema: Ruik-de-lente.

Het magazine is bedoeld om de bloemist te inspireren en verkooptips mee te geven. Twee jaar geleden is de actieweek Ruik-de-lente geïntroduceerd. De komende maanden krijgt de bloemist veel praktische ideeën aangereikt om in te haken op dit verkoopthema. Dit jaar is er samengewerkt met de promotiecommissie Freesia en worden 13 geurende bloemen uitgelicht in het magazine. 

 

Oplage

In totaal worden 41.000 exemplaren verspreid; stijging van 3.000 exemplaren t.o.v. de wintereditie. In Duitsland, België, Engeland en Frankrijk ontvangt een groot deel van de bloemisten het magazine ook rechtstreeks. Aanvullend zorgen exporteurs en groothandelaren voor verspreiding van het magazine ter ondersteuning van hun verkoopactiviteiten. Naast het magazine wordt de inspiratie over seizoensbloemen ook online gedeeld. 


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws