Van Tuijl kiest bij afzet frambozen goede klantenmix

Van Tuijl kiest bij afzet frambozen goede klantenmix

'Geef kleur door' is de naam van de campagne die begin april werd gelanceerd en aansluit bij het Internationaal Jaar van Groenten en Fruit van de Verenigde Naties. Doel is het vergroten van het bewustzijn over de belangrijke rol van groenten en fruit voor een duurzame en gezonde samenleving.

Glastuinbouw Nederland laat regelmatig bedrijven aan het woord over de manier waarop zij kleur en gezondheid doorgeven. In reportage 3: Zachtfruitbedrijf Van Tuijl.

Lees hier verder

Bron: Glastuinbouw Nederland

Deel artikel



Vandaag op Tuinbouwmarktplaats...

Vandaag op Hortibiz Newsradio, luister terug!

Werken bij Holland Hortimedia?
Solliciteer!

Werken bij
Holland Hortimedia?

Contentmanager m/v – Salesmanager m/v

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws
Ontvang Goedemorgen!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws

Tuinbouwnieuws, ondernemen, markt en techniek

Hortibiz Newsradio
Luister mee!

Hortibiz Newsradio

24/7 nieuws en informatie