Flower4All ontzorgt klanten dankzij SDF

20-05-2016    10:18

Santinikwekerij Flower4All draait voor de Franse Moederdag op volle toeren. Het bedrijf heeft een uitgebreid assortiment Santini’s en biedt haar klanten Santini-boeketten en volledig kant en klaar gemengde boeketten. De keuze voor SDF helpt daarbij, zo laat het bedrijf weten.

“Er is veel vraag naar de producten en de prijs is stabiel”, aldus Martin de Zeeuw van Flower4All. Het bedrijf startte in het eerste kwartaal van 2016 met digitaal zakendoen van SDF. Hierdoor kon aanbod bij meerdere digitale marktplaatsen eenvoudig worden beheerd.

"Dankzij SDF VMP kan ik mijn klanten ook in digitaal aanbod voorzien", aldus De Zeeuw. "Daarnaast heb ik ook aantal nieuwe klanten kunnen verwelkomen. De aantallen die deze klanten bestellen zijn kleiner, maar we zien kansen om ons bedrijf op deze wijze te laten groeien. Onze zorg is de klant ontzorgen, en daar slagen wij mede dankzij SDF steeds beter in. Met SDF VMP ontzorg ik overigens niet alleen de klant, maar ook Flower4All. Alle orders komen automatisch binnen en worden verwerkt in ons EAB-pakket."

Flower4All heeft digitale koppelingen met onder andere ChrysantPortal, FloraMondo en met het nieuwe handelsplatform Plantion Digitale Marktplaats (PDM).


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

Lagere boete voor Bayer

De boete die het Duitse chemieconcern Bayer moet betalen aan een man die zegt kanker te hebben gekregen van het veelvuldig gebruik van het...

Update Spoorboekje Banenafspraak

32% van de leden van Glastuinbouw Nederland heeft aangegeven mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt in dienst te hebben. 24% geeft aan...