'Covid-19 gaf boost aan digitale marketing'

'Covid-19 gaf boost aan digitale marketing'

ACTUEEL HORTI THEMA - Gilbert Witjes en Jasper Boon van Wubbe | Digital Creative Agency waren vanochtend te gast in de studio in het kader van het actuele horti thema Marketing & Communicatie.

Volgens het creatieve tweetal heeft Covid-19 een extra boost gegeven aan digitale marketing en communicatie. Deze beweging is natuurlijk al veel langer gaande, maar de huidige omstandigheden verplichten organisaties om deze ontwikkeling versneld op te pakken, aldus Witjes en Boon in de uitzending.

Ze vertelden op de tuinbouwzender van Nederland wat die ontwikkeling betekent voor de customer journey van een potentiële nieuwe klant en de relatie met bestaande opdrachtgevers. Ook lieten zij weten welke digitale middelen je met welk doel kunt inzetten en wat de gehele merkbeleving is als je aangewezen bent op online préséance.

Heb je de uitzending gemist? Luister het gesprek dan hier terug.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel



Vandaag op Tuinbouwmarktplaats...

Vandaag op Hortibiz Newsradio, luister terug!

Werken bij Holland Hortimedia?
Solliciteer!

Werken bij
Holland Hortimedia?

Contentmanager m/v – Salesmanager m/v

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws
Ontvang Goedemorgen!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws

Tuinbouwnieuws, ondernemen, markt en techniek

Hortibiz Newsradio
Luister mee!

Hortibiz Newsradio

24/7 nieuws en informatie