Flower4All ontzorgt klanten dankzij SDF

20-05-2016    10:18

Santinikwekerij Flower4All draait voor de Franse Moederdag op volle toeren. Het bedrijf heeft een uitgebreid assortiment Santini’s en biedt haar klanten Santini-boeketten en volledig kant en klaar gemengde boeketten. De keuze voor SDF helpt daarbij, zo laat het bedrijf weten.

“Er is veel vraag naar de producten en de prijs is stabiel”, aldus Martin de Zeeuw van Flower4All. Het bedrijf startte in het eerste kwartaal van 2016 met digitaal zakendoen van SDF. Hierdoor kon aanbod bij meerdere digitale marktplaatsen eenvoudig worden beheerd.

"Dankzij SDF VMP kan ik mijn klanten ook in digitaal aanbod voorzien", aldus De Zeeuw. "Daarnaast heb ik ook aantal nieuwe klanten kunnen verwelkomen. De aantallen die deze klanten bestellen zijn kleiner, maar we zien kansen om ons bedrijf op deze wijze te laten groeien. Onze zorg is de klant ontzorgen, en daar slagen wij mede dankzij SDF steeds beter in. Met SDF VMP ontzorg ik overigens niet alleen de klant, maar ook Flower4All. Alle orders komen automatisch binnen en worden verwerkt in ons EAB-pakket."

Flower4All heeft digitale koppelingen met onder andere ChrysantPortal, FloraMondo en met het nieuwe handelsplatform Plantion Digitale Marktplaats (PDM).


Reacties (3)

Rudi at 16.05.2019

Ik had geen idee dat de plastic verpakking soms ook gebruikt word om te kunnen speculeren met komkommers. Als dit echt zo is dan is dat des te meer reden om snel te stoppen met het in plastic verpakken van komkommers en daar een mooi alternatief voor uit te vinden.

Martin at 16.05.2019

Je kunt er op allerlei manieren naar kijken. Ik geef de voorkeur aan een oudere komkommer die mét folie langer verkoopbaar en eetbaar blijft, dan de onverpakte komkommer die na een paar dagen door niemand meer wordt meegenomen. De winkelier gooit die weg.
Ik ben ook blij met de melk die ik tegenwoordig meer dan een week 'vers' kan houden, wat dan in feite ook oude melk is.

Peter Smulders at 21.05.2019

Kansen, beste mensen. Denk in kansen.
Waar kun je mee scoren? Retailbedrijven willen van het plastic af. Retailbedrijven willen vers product. Retailbedrijven willen dat het groenteschap zijn aantrekkingskracht als paradepaardje blijft behouden.
Welke komkommerteler staat op en zegt tegen zijn (lokale) retailbedrijf: "Dat ga ik voor jou verzorgen! Tegen een prijs die voor de consument, voor jou én voor mij interessant is.... Deal?"
En laten we daar lokaal mee beginnen.
Succes!

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

Lagere boete voor Bayer

De boete die het Duitse chemieconcern Bayer moet betalen aan een man die zegt kanker te hebben gekregen van het veelvuldig gebruik van het...

Update Spoorboekje Banenafspraak

32% van de leden van Glastuinbouw Nederland heeft aangegeven mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt in dienst te hebben. 24% geeft aan...