Versproduct: de toekomst van online retail

15-05-2018    15:25   |    Goedemorgen

De groei van online boodschappen zal in vele vormen komen, maar welke vorm gaat het meeste opleveren voor de bedrijven in de versproducten.

In deel 3 van Disruption in Fruit & Vegetable Distribution van FRUIT LOGISTICA en Oliver Wyman wordt specifiek gekeken naar de kansen voor versproduct binnen de online retail. Het gratis rapport over de toekomst van internationale versproduct supply chains laat weten dat de online groei van retail niet noodzakelijkerwijs het einde betekent van de fysieke winkel. Sterker nog, de winkels die overleven, zullen meer winst maken dan ze nu doen.

Het rapport geeft aan dat fruit en groente de belangrijkste categorie blijven in omvang. De categorie zal een beslissende rol gaan spelen in het gevecht om de consument de komende jaren. Op online gebied zal versproduct ook een meer prominente rol gaan spelen. Partijen als Amazon en Alibaba zullen steeds meer vragen van hun toeleveranciers van groente en fruit in de toekomst. 

Lees het rapport hier.


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

Bonjour le Tour spektakel

Wat een spannende etappe met opnieuw een grote rol voor onze jongens in Frankrijk gisteren.

Ook in onze eigen Bonjour le Tour vormt zich...

Op bezoek bij Park1 in Venlo

Kijk ze eens stralen! De crew van Park1 Online Refreshment in Venlo verzorgt sinds jaar en dag de techniek achter het verzenden de...